Köket målat

Ja då var första vändan av köket målat, förvisso inte till fullo då det är lite jobb med dom andra (omålade) väggarna kvar att göra. Det måste spacklas å så men det fixar maken samt att dörrhålet in till köket ska "valvas" oxå. Tänk att så lite färg kan göra så mycket, det blev ett helt annat kök!! Kommer bli kanonbra när vi fixat nya luckor oxå. *längtar*

I morron ska andra vändan målas, får se om jag hinner fixa det innan tösen kommer hem från landet. Borde göra det om jag inte sover bort hela förmiddagen men jag ska sova tills jag vaknar....har ju ingen av familjen hemma, bara jag å dammråttorna.
Kanske att jag kan få in en bild på det i morron.


Det finns änglar men alla kan inte se dom....men jag såg en idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0