Jobb jobb jobb

Jobbar helgen, ska snart bege mej iväg. Måste upp till centrum först å köpa bussremsa. Tänkte först cykla men nää, det e jag för trött för...eller?! En del av mej säger att jag ska ta cykeln för då kommer jag hem fortare men en annan del av mej säger näää, eru tokig!!
Måste iaf ha remsan för jag tänker INTE cykla i morronbitti..jaja får se hur det blir.

Igår var en snubbe här å fixade vår frys Skönt att den e som den ska vara nu. Tur man hade försäkring så vi slapp stå för kostnaden, han tyckte det var konstigt att den skulle pajja så här fort (inte 2 år äns) men dagens elektronik e ju som den är.

Dejtade Bush i går på dagen oxå.....himla trevligt. ;-) å senare på kvällen kom Mia förbi. Båda var lika trötta haha så vi satt mest bara å gäspade. Åkt till Coop å köpte smågodis, blev aku godissugen å jag som lovat mej själv att sluta med sånt...hmm, så bra gick det. Nått gott i det hela e iaf att jag har hittat ett mörkt bröd som jag bara avgudar, jag som annars avskyr mörkt. Det  e såååå gottit å nyttigt som tur e..hehe.

Käkade lite lunch å sen tog jag mej ett bad, det var riktigt skönt måste jag säga så nu sitter jag här med en god kopp kaffe å väntar på at håret ska torka lite mer. Jag e sååå trött, kan inte fatta varför men jag vill bara läggam ej i sängen å sova.....finns inget värre än att vara trött...blää å jag som då ska jobba hela jä*la helgen...blääääää vill inte!!!!

Nä nu skaj ag sluta gnälla. Ska göra mej klar nu inför mitt kommande arbetspass.


Bye på er alla.


Kommentarer
Postat av: Ida

usch för å jobba helg... jag är helt sliten efter veckan på jobbet, så galet mycket å göra... blåmärken överallt å skärsår i fingrarna, så går det när man har bråttom å lasta..haha... tänkte ta det lugnt idag på dan, men klockan 7 började ja putsa fönster,tsss ha d bra... kram

2007-09-08 @ 09:05:53
URL: http://smiley81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0