Jahapp, märklig chef man har.

Var till jobbet en sväng idag för att lämna in mitt chema eftersom jag e VAB å inte kan lägga in det själv. Det var inte uppskattat för vem skulle nu kunna hinna få in det i tid..? Hallåååå, sista dagen att lägga in det e ju den 30 denna månad så varför sådan panik?? Jaja, skitsamma om jag får mina tider eller inte, orkar inte bry mej. Sen påpekade hon vissa tider oxå men jag svarade bara med att det faktiskt e önskechema så då lägger jag mina tider som jag känner blir bra...om det sen blir godkänt e ju å andra sidan en annan sak. Sen pratade jag med henne om 50% tjänsten å helt plötsligt började hon vackla. Jag sa att jag gärna går ner i tid så snart som möjligt å blev då ifrågasatt på om jag hade annat jobb eller vad det nu var för anledning till att jag nu ville han den trots att hon inte höjde lönen. Får se när jag får igenom det.
Ringde Glömsta å kollade tider, fick npågra som jag prel.bokade.

När jag kom hem å kollade in på AMS sida hitatde jag ett jobb i HC, rigde direkt å pratade med en av personalen som verkade urtrevlig. Hon tyckte absolut att jag skulle söka för jag hade dom kvalifikationerna som behövdes för grunden iaf, resten kan man ju studera i form av kurser å så. Skickade in ansökan men ska ändå riga dit på måndag å rata med samordnaren som e tillbaka då. TÄNK OM jag får komma på intervju??? Vilken underbar lycka å TÄNK OM jag får tjänsten....då ska det bli mej ett rent nöje att direkt åka upp till jobbet å säga upp mej på stående fot. *Önskar*

Nettan var snäll å körde mej dit å efter att hon träffat min chef förstår hon verkligen vad jag pratar om...hon e inte särskilt trevlig eller tillmötesgående. Nu hoppas jag oxå att jag får f-ledigt nästa helg även om jag kom in med ansökan en vecka innan å inte två månader innan som hon sa var kravet..*suck* blir så trött på henne.

Jaja, snorig börjar jag bli oxå....inte skoj. Peter drog till landet så nu sitter jag ensam här med barnen, gör mej iof sej inget men lite trist e det allt. Mia å Bush varförbi på en snabbfika, mycket trevligt. Fick kataloger inför ljuspartyt oxå så jag kan plocka lite ordrar ifall nån vill ha men inte kan komma.

Ha det gott i kyliga höstlvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0