Igår

var vi först å grattade Pontan å fikade med kaffe å tårta. Patrik var där oxå å jag frågade om tapeterna men han verkade måttligt road...hehe
På hemvägen släppte Peter av mej hos Nettan för vi skulle till Maxi å storhandla. Skönt att få göra det helt solo utan make å barn å dessutom ingen stress å tjat så man kunde kika på allt man ville i godan ro. Vi strosade runt i vår takt, pratade å fnissade å hade riktikgt trevligt.
Köpte färg till Kims rum så nu har jag att göra i dag...haha men först ska det spacklas å maskeras innan det roliga börjar. Mindre kul med förarbete. Färgen e typ gråblå å jag tror det kommer bli kalasbra där inne, om det skulle visa sej bli för "kallt" e det ju bara att jag gör nån fondvariant i en mörkare kulör eller så, det lär märkas snart.

Nu har jag lämnat Sanna på dagis, Kim får bli hemma så jag har bättre koll på om han drar på sej nån mer feber under dagen eller så.

Nää nu ska jag ta mig en kopp kaffe å sen e det nog dax att börja plocka ner i Kimsans rum.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0