God morron / Facebook

Ja då var det åter en ny vecka man har framför sej, måndagmorron....blääää. Ska kanske inte klaga iaf, e ju ledig i dag men å andra sidan har jag ju oxå jobbat torsdag-söndag så nog har jag gjort mitt.
E lite seg känner jag men vaknar nog till å blir människa snart, så fort kaffet hinner verka...haha

Facebookare har man blivit oxå *suck*, jag som inte tänkt regga mej på fler sidor men nu e jag iaf reggad där. Hopplöst irriterande att man inte kan stå emot...haha. Rätt kul sida men fasiken så jobbig då allt står på engelska....dom kunde väll ha gjort så man fick välja språk iaf efetrsom allt man kan fylla i blir ju iaf på svenska...ser rätt löjligt ut i mellanåt...haha.

Får se vad som händer idag. Skulle behöva handla hem lite smått till kylen samt en till förpackning hårfärg. Förutom det vet jag inte, har inget bokat mer än att Lotta kanske skulle komma förbi.....skulle höras på telefonen under dagen. Jag hoppas iaf att hon kommer så jag kan få lite extra pengar, hon e sugen på att köpa overallen efter Kim som han hade förra året samt kika lite på skorna jag tänk kränga.

För övrigt e det bara bra med mej....tror jag. Har varit lite smådeppig ett tag men det e rätt mycket med jobbet just nu å chefen som beter sej som en...ja jag säger det inte.

Nu ska jag ut å hämta mer kaffe. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0