Då har man gjort helgen!!

Nu e jag äntligen klar med helgpassen. Skönt. I morron e jag ledig, får se vad jag ska ta mej för då när barnen e på dagis. Vill börja slipa trappan men Peter tycker vi kan vänta lite...inte för att jag förstår varför men jaja.

I dag jobbade jag med Susanna, en urgullig tjej å vi funkar skitbra som team...allt flöt på utan problem å vi han tom med att våra raster innan lunchen. Hade jätte skoj ihop å skrattade å kivades...hehe. Visst fans det att göra oxå, inte många minuters sittande på förmiddagen, det larmade oavbrutet för ingenting i princip...något irriterande men så kan vissad agar vara på jobbet.

Finns vissa anhöriga som verkar tro att man inte har fler boende att ta hand om utan förväntar sej att man ska stå till tjänst så fort dom kommer in på avdelning å jösses vilka sura miner det kan bli om man inte e i köket kl 14,30 å serverar kaffet som det e tänkt....inte godkänt i deras ögon.

La mej i massagestolen på rasten å bara njöt, det var så skönt att jag nästan somnade...haha och man känner sej faktiskt något piggare efteråt. Behövligt i det här urtrista vädret som e nu.

Nää nu ska jag ta å se mej om lite i tvätstugan....dax att dra i gång en maskin tvätt så barnen har rena kläder att dra på sej i morron.

Bye bye på er alla å kul att ni kikade in. Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

vill oxå ligga i massagestoooooooool...

2007-09-09 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0