Bilder att se....

Dåså, nu kan jag stilla er nyfikenhet. :-)
Lägger in före å efter-bilder.


Före:
sovrum före

Efter:
sovrum efter

Nu e jag riktigt nöjd med mitt sovrum, sover jätteskönt nu med dom mörka väggarna. Ska se om jag kan få till en bra närbild på tapetmönstret för man ser det inte direkt på bilden. Lite nya blommor saknas i fönstret samt nya rullgardiner, sen e det nog komplett.


Här e bilder på Kim´s rum:

Före:
kim´s rum före

Efter:

image8

Lampan i Kim´s rum ska bytas ut med tiden, vet bara inte än vad det ska bli för nån...kanske bara byter ut skärmen med nytt tyg.

Nu har ni fått en liten inblick i hur resultaten blivit, fler bilder kommer med tiden.

Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Åse

Vad fint ert sovrum blivit!
Kul att se att ni också har en Bilar-tok. ;-) Den filmen går varmt här hemma... Alfred varierar sig mellan den och Pippi.

2007-09-19 @ 18:58:59
URL: http://didriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0