Ännu en ny bild på mej

Jag gjorde om blekningen två ggr idag för att tillslut bli nöjd, första ggn blev det mer orange än det var i går men nu så....lite rött kvar men det blev ändå ett bra resultat om jag får säga det själv. Tack Nettiz för att du assisterade mej dessa dagar så jag hade nån axel att luta mej emot ifall det hade sett förskräckligt ut...hehe.
Ögonbrynen e noppade oxå...det ni...nu e det stora förändringar på gång. *asg*
Nu vill jag bara shoppa lite nya kläder till mej oxå...e trött på allt gammalt som finns i garderoben, får se när det kan tänkas bli av.

Så här ser jag ut idag, taget för nån kvart sedan typ.

image10


Kommentarer
Postat av: Nettan

SÖTNOS...

2007-09-26 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0