2a vändan målat

Ja då var det klart. Eller nästan iaf eftersom inte alla väggarne e målade ännu men nu e gadinen på plats, tavlorna å klockan sitter uppe å köksmöblerna står där dom ska. Golvet var asskitit så jag var ju såklart tvungen att svabba av det...blää för att ta han om allt efter det roliga. Penslar å roller måste ju tvättas av, färgburkar ska slängas och /eller ställas undan å inte minst ta bort maskeringen efter målningen.  Jaja känner mej iaf duktig i det jag åstadkommit å mycket nöjd över resultatet. Hoppas att maken tycker detsamma. ;-)
Ska se om jag hittar den andra digitalkameran så kanske jag kan lägga in en bild iaf.

Nu när allt flyter på så bra så vill jag fortsätta med hallen.....men maken kommer nog binda fast mej i nått hörn för han tycker jag e lite väl "överdriven" just nu...men varför dra på saker som man vet ändå ska göras??? Kan inte begripa det men det e klart, det kostar ju oxå men iaf......

Köket efter målningKöket m valvet


Ja ni kan ju se någorlunda hur resultatet blev, bilderna blev ju inte klockrena men när det e färdigrenoverat här hemma kommer ni att få se nya bilder.


Kommentarer
Postat av: Åse

Nu vet jag förstås inte hur det såg ut innan i ert kök, men det ser mycket trevligt ut iaf.

2007-09-05 @ 21:19:18
URL: http://didriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0