Sjuk dotter, Bio m Nettiz

Vad sa jag häromdagen?? Bara en tidsfråga innan Sanna insjuknar å nu ligger hon i 39 graders feber å skallvärk. Typiskt nya influensan. Ska ringa VC i morron å hoppas på att få tid för halsprov för dagispersonalen sa idag att det gick Streptokocker där, dom hade typ 3 barn som haft det i veckan. Sanna å två barn till på hennes avdelning blev hemringda för feber idag...stackars liten. Tur att Kim e frisk nu så han får allt gå i morron, hoppas det inte vänder igen men då får jag nog ta honom oxå för halsprov. Jobbigt med sjuka barn men det hör ju livet till som förälder men det e inte kul. Mest synd e det ju om dom som faktiskt blir så dåliga oxå. Idag har Kim inte gjort annat än sprungit omkring å terrat så det märks att han e understimulerad å frisk nu...haha. Sanna kom hem strax efter lunch å direkt var Kim tvungen att flyga på henne, hon som knappt orkade klä av sej skorna. Snuttan min.

Eftersom jag ska vara hemma själv med barnen i helgen så beslöt jag mej för att gå på Bio med Nettiz. Vi såg Ett Öga Rött å den var så värdelös, riktigt boring..trode inte det om den filmen men så var det iaf. Får hoppas på bättre lycka nästa gång. det var trevligt iaf att få komma iväg en stund från sjukstugan å bara få vara med sin gosiga vänn. Det lilla gör så himlans mycket.

Shit, nu blev jag lite hungrig, dax för en sen kvällsmacka. Bye

Kommentarer
Postat av: Guzzelago

MYS VA DET GUMS=)

2007-10-10 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0