Sagt upp mej å fått nytt jobb!!

Shit vilken konstig känsla det var att åka upp till chefen å tala om att jag kom för att skriva uppsägningspapper. Hon var snabb att plocka fram papprena. Nettan var med mej, tack å lov men först skulle hon inte få komma med in på rummet men hon gav sej inte å jag sa till att jag ville ha henne med där inne å så blev det oxå. Chefen sa lite ironiskt att- Jag hoppas det går bättre för dej där borta och att hon tyckte att det inte fungerat bra med mej men det höll jag med om. Kan ju inte fungerar som ska när man inte trivs å har man en chef som hon gör det inte saken bättre heller för den delen. Nåja, nu jobbar jag bara fram till 25 nov sen e jag klar för all framtid med det stället. Känns underbart å det bästa av allt e ju att jag redan har nytt jobb. Jippie!!! From den 1/12 blir jag anställd på 50% på Visättra ängars gruppbostad, främst dagtis men några kvällar ingick å sen e det inga helger fats det tänkte jag köra lite på Glömsta, bara chefen godkänner det. Den 8 nov ska jag till nya placet å träffa chefen å skriva anställningspapprena....ska bli skoj å se vilken lön jag kan frhandla mej till oxå...spännande.

Just nu e jag ensam hemma. Kim e hos mormor å Sanna e på dagis, tänkte passa på att ta ett vil när man har chansen. I kväll ska jag till bålsta med Nettan å gå på inredningsparty, ska bli skoj å se vad det e för nånting å kanske att man hittar nått fint i julklapp eller till hemmet.

Nu kallar soffan å fleecefilten på mej. Tjao.

Kommentarer
Postat av: Åse

Grattis till nytt jobb!! Perfekt om du nu inte alls trivdes på det gamla (nuvarande). Lycka till!

2007-11-11 @ 19:36:28
URL: http://didriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0