Jobbat på Glömsta

Idag kom mamma förbi strax innan 12-tiden å hämtade barnen för att jag skulle jobba 13-21 på Glömsta. Himlans gullit av henne att ta dom så mycket som hon gör tycke jag fast att hon själv inte mår så bra alla gånger men oftast e det hon själv som erbjuder sej. nog tycker hon det e jobbigt i bland men hon älskar sina barnbarn så mycket att det får gå säger hon. Hihi.
Jag cyklade ner lte tidigare till jobbet för att överlämna lite Oriflame-prylar till Linda innan hon skulle sluta sitt pass. På vägen stannade jag till hos Nettiz oxå, det brukar jag göra när jag ska till Glömsta.
På jobbet var det lugna gatan. Höll nästan på att somna i sofan efter maten när vi satt å kikade på tv så jag var tvungen att resa mej upp å gå ut i kylan å blossa.
Pratade med Anita om att ev gå ett intro pass på natten å hon skulle kolla med nya chefen om det å i så fall skulle det bli 5 nov. Coolt, jag har aldrig jobbat natt sådet ska bli skoj å testa iaf sen får vi ju se om det e nått för mej men då ska det bara vara några enstaka pass å inte nått mer.
Timmarna gick å sen var det dax att cykla hemmåt igen...
Brrr så jäkla kallt det var då, tur jag hade vantar iaf för det blåste iskalla vindar kan jag säga. På hemvägen stannade jag till hos Nettiz igen, fick en röd jättefin jacka till Sanna som hon kommer kunna ha nu när kyan börjar smyga på.
Sanna blev jätte glad över den å var tvungen att prova den direkt. Jag hade ju iof sej hoppats på att barnen sov när jag kom hem vid 21,30 men så var det inte. Mamma hade gjort dom klara för natten men inte hunnit längre...hihi. Innan hon åkte hemmåt nattade vi dom iaf å Kim somnade rätt fort medans Sanna fortfarande ligger vaken i sin säng å klockan är nu 23,40. Jaja, kanske kan hoppas på en liten sovmorron i morron så för Kim somnade oxå rätt sent.

Nu ska jag ta hand om tvätten som vill bli hängd.

Kommentarer
Postat av: Bettan

va jackan bra!=)

2007-10-14 @ 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0