Städning å garagebygge....

...ja som överskriften lyder så e det mycket här just nu...hehe. Peter får hjälp av en granne med garaget å jag håller på med storstädningen här hemma. Meningen var att vi skulle göra det tillsammans men sen kom grannen O med grejjer till garaget så det var bara för Peter att gå ut. Gör mej iof sej inget men det är en hel del som ska kastas så det står innanför dörren nu å väntar på att få komma iväg...jaja det hinns nog med det oxå.
För övrigt e det lungt, ja om man kan säga så i nuläget men vi e iaf friska å krya allihop. Det e så mycket jag vill få gjort men allt har sin tid....tar lite i taget så blir det färdigt tillslut. Nu går maskin nummer två med tvätt, väntar på att den ska bli klar så jag kan hänga den. Tar nu en liten snabbpaus nu, har just torkat av golven på övervåningen. Vill rensa mera men vet inte vart jag ska börja.
Sanna å Kim har en kompis här så dom e iaf sysselsatta ett tag, skönt. Då slipper man iaf ha massa spring runt benen å tjat efter godis.

Nää nu har jag inte tid att sitta här, "plikten" kallar.

Kommentarer
Postat av: ida

Ja dyker förbi nångång när tiden finns, igår vart allt så stressigt... Skulle vara hos mormor vid 14,men brorsan kom inte dit förräns vid 15 så då vart allt senare än planerat för mej... Vi körde oxå städrejs igår, gahhh tråkigt...

2008-10-05 @ 06:38:54
URL: http://smiley81.blogg.se/
Postat av: giho

tjenixen!



Kul med nytt utseende på bloggen, hoppas att det går bra för dig och att du snart hittar nåt att jobba med.



Har ju inte uppdaterat mig på länge hur du har det och det var ju ett tag sedan vi sågs, kanske vi syns i morrn eller på Tis.



Sanna har frågat så många ggr om hon kan få följa med oss hem och jag ha varit tvungen att säga ifrån, vi lever mer eller mindre i en kappsäck, du får förklara det hon kanske förstår då.



Då vi flyttat och kommit tillrätta, då får vi se till att hon får följa med oss hem nån gång.



Ha det så bra, så hörs vi säkert snart kram!!!!!

2008-10-05 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0